رویدادها آرشیو خبر ها
ورود ارتش بیانكونری به خاك سنگاپور

ورود ارتش بیانكونری به خاك سنگاپور

 

هواپیمای حامل كاروان تیم فوتبال یوونتوس ساعت 11 (7:30 به وقت ایران) پس از 13 ساعت پرواز، در دمای 30 درجه سانتیگرادی فرودگاه Changi سنگاپور به زمین نشست. بازیكنان و كادر فنی یووه با اتوبوس‌هایی كه اسپانسر این تورنمنت (Jeep) از پیش آماده ساخته بود به هتل محل اقامت این تیم منتقل شدند.

 

جانلوئیجی بوفون، ماتیاس دلیخت، بلیز متوئیدی، آدرین رابیو و دنیه‌له روگانی بازیكنانی بودند كه به محض رسیدن به سنگاپور از هم‌تیمی‌هایشان جدا شدند و طبق برنامه از پیش تعیین شده مستقیماً با خودروهایی اختصاصی به سمت دهكده بین‌المللی Sentosa World حركت كردند؛ جائیكه بیش از 300 هوادار مشتاق یوونتوس در سواحل جنوبی سنگاپور آماده دیدار با قهرمانان‌شان و گرفتن عكس و امضاء از آنها بودند.
در سوی دیگر میرالم پیانیچ و ماتیا دشلیو نیز به سالن اجتماعات استادیوم Bishan در مركز شهر سنگاپور رفتند و در ویژه‌برنامه‌ای كه به اسپانسری كمپانی Adidas برگزار شده بود، با جمعی دیگر از هواداران سنگاپوریِ یووه دیدار و گفتگو كردند و با آنها عكس یادگاری گرفتند.

 

یوونتوس در دیداری كه ساعت 19:30 (16 به وقت ایران) بعداز ظهر فردا یكشنبه سی‌ام ژوئیه در استادیوم كالنگ (ورزشگاه ملی سنگاپور) برگزار خواهد شد به مصاف تاتنهام هاتسپر انگلستان می‌رود. این دیدار كه نخستین بازی یووه در جام بین‌المللی قهرمانان (ICC) است، نخستین بازی بیانكونری تحت هدایت مائوریتسیو ساری نیز محسوب می‌شود.

 

پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در زمان برگزاری این بازی بین 29 الی 30 درجه بالای صفر و رطوبت هوا حدود 20 % باشد. به گفته اداره هواشناسی سنگاپور هرچند هوا تا پیش از آغاز بازی ابری و بارانی است اما رفته رفته تا چند ساعت قبل از شروع این دیدار، هوا بار دیگر به شرایط عادی باز خواهد گشت.

 

یوونتوس پس از انجام این دیدار، برای برگزاری دومین دیدار خود مقابل رقیب دیرینه‌اش اینتر ناتزیوناله به مقصد چین پرواز خواهد كرد.

 

 

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: